english11 10 2024
O NAS KONTAKT SUPPORT PRACA NPS INTERNATIONAL HOME


tlo

REGULAMIN

DEFINICJE

  • 1.1 Serwis - Dział SERWIS, NPS Notebook Professional Service, ul. Krakowska 2, 33-100 Tarnów.
  • 1.2 Klient - osoba lub firma, która zgłosiła sprzęt do wyceny, diagnozy lub naprawy.
  • 1.3 Logowanie - czynność polegająca na wprowadzeniu nazwy użytkownika oraz hasła, pozwalająca na autoryzację użytkownika i przydzielenie mu praw do monitorowania stanu swojego konta.
  • 1.4 System - oprogramowanie wewnętrzne i internetowe serwisu zarządzające bazą napraw i RMA.
  • 1.5 RMA - Nadany przez system numer zlecenia (zgłoszenia) sprzętu do serwisu.
  • 1.6 Spedytor - firma kurierska, z którą serwis ma podpisaną stałą aktualną umowę współpracy.
  • 1.7 Kurier - pracownik spedytora lub osoba występująca w jego imieniu.
  • 1.8 On-site - naprawa na miejscu u klienta. Przyjazd następuje na podstawie podpisanej umowy o świadczeniu usług serwisowych lub wysłaniu faxem podpisanego zgłoszenia serwisowego.
  • 1.9 Carry-in - naprawa w siedzibie serwisu. Sprzęt można dostarczyć osobiście, wysłać spedytorem lub wezwać pracownika serwisu.
  • 1.10 Door-to-door - nadanie i odbiór wysyłki z towarem za pośrednictwem spedytora na adres serwisu.


  • Definicje →
    Zgłoszenie serwisowe → Wysyłka sprzętu → Odbiór przesyłki → Czas naprawy → Gwarancja → Odpowiedzialność → Zabezpieczenia → Ceny →

    serwer
    DOWNLOAD| PARTNERZY| FORMULARZ| POMOC| HANDLOWCY|
    pasek

    Copyright 2024 NPS