english11 10 2024
O NAS KONTAKT SUPPORT PRACA NPS INTERNATIONAL HOME


tlo

REGULAMIN

WYSYŁKA SPRZĘTU

  • 3.1. Wysyłka sprzętu do serwisu możliwa jest jedynie po otrzymaniu numeru zgłoszenia serwisowego RMA, które jest ważne przez 7 dni. Następnie klient zobowiązany jest do odpowiedniego przygotowania sprzętu do wysyłki jak:
    - staranne zapakowanie i zabezpieczenie sprzętu,
    - odpowiednie naniesienie numeru RMA na przesyłce i adresu serwisu,
    - właściwe oklejenie i zabezpieczenie paczki.
  • 3.2. Ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do serwisu ponosi klient. By uniknąć przykrych sytuacji uszkodzenia sprzętu należy zastosować się do pkt. 3.1.
  • 3.3. W przypadku otrzymania przez serwis przesyłki niewłaściwie zabezpieczonej lub niemożliwej do odesłania ze względu na możliwość uszkodzenia sprzętu, serwis doliczy koszty nowego opakowania w wysokości 15 zł netto, które poniesie klient.
  • 3.4. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem spedytora od i do klienta są ubezpieczone do kwoty 5000 zł. W przypadku gdy wartość sprzętu przewyższa tę kwotę klient powinien powiadomić o tym kuriera oraz serwis.
  • 3.5. Spedytorem serwisu jest firma Masterlink z siedzibą w Warszawie.


  • Definicje →
    Zgłoszenie serwisowe → Wysyłka sprzętu → Odbiór przesyłki → Czas naprawy → Gwarancja → Odpowiedzialność → Zabezpieczenia → Ceny →

    serwer
    DOWNLOAD| PARTNERZY| FORMULARZ| POMOC| HANDLOWCY|
    pasek

    Copyright 2024 NPS